mandag 20. oktober 2014

Neste fase

I åtte år har denne bloggen eksistert, og ganske lenge har den gitt meg mye glede. Den har faktisk hjulpet meg med å finne ut hvem jeg er, gjennom å la meg velge hvilke sider av livet og av meg selv jeg vil vise fram til andre. Nå føler jeg meg allikevel ferdig med den. Fordi jeg fortsatt leser andres blogger, og gjerne vil vise fram hvem jeg er når jeg kommenterer, skal denne bloggen få være her i hvert fall litt til. Og til alle som har kikket innom i løpet av disse årene: Takk for praten!

2 kommentarer:

  1. Takk til DEG, fine Ane! Vi har jo aldri møttes, men jeg føler likevel at vi er blitt litt kjent gjennom hvert vårt hjørne på internett. Jeg har gledet meg over å lese bloggen din, og jeg ønsker deg og din lille familie alt godt for framtida!

    SvarSlett
  2. <3 Takk for praten selv! Sier som Synne, jeg føler at jeg fikk bli litt kjent med deg! Store klemmer til hele familien. :D

    SvarSlett