onsdag 4. desember 2013

Novemberglimt

I november har jeg vært flinkere til å dokumentere hverdagen enn før, det er jeg glad for!

November startet med fine bursdagsfeiringer



 November har også rommet mange fine hverdager

I november har vi naturlig nok også brukt mye tid på å forberede oss og hjemmet til tida som kommer, med stellebord (siden bildet ble tatt er det fylt opp av bleier, våtservietter og annen moro), sengetøy, klesvask og litt juleforberedelser
I dag har jeg levert min aller siste eksamen (nå er det bare masteroppgaven som gjenstår) og tar permisjon for fullt. Nå er både desember og mini hjertelig velkommen! Ha ei god adventstid, fininger!

4 kommentarer:

  1. Mange fine bilder, pepperkaker må man ha til jul :D

    SvarSlett
  2. Så koselige hverdagsglimt. Så spennende med en liten mini veldig snart, jeg gleder meg med dere <3

    SvarSlett
  3. Så fine bilder! Og koselig stellekrok. Kjempelurt med bilder med sterke kontraster over stellebordet, det elsker små babyer å se på :) Masse lykke til med alt som kommer i tida framover!

    SvarSlett
  4. Fine november! :) Gleder meg til å høre om den lille! :)
    Elsker forresten lysene. :D

    SvarSlett