onsdag 23. oktober 2013

Høstgleder i oktober 2013

Denne høsten bringer mye nytt og spennende med seg, noe kommer fra masterskrivingen og aller mest kommer fra den lille jenta som om ikke så veldig mange uker kommer ut i verden. Små og store gleder denne høsten:

- Å finne en god og veldig relevant artikkel i fulltekst (heia VPN)
- Å kjøpe et fint rustrødt ullpledd etter å ha hatt lyst på det i mange uker
- Å finne fine lamper på loppemarked
- Å finne gode ullgensere med plass til gravidmage på loppemarked
- Å endelig ha et rimelig godt ministereoanlegg slik at CD-er igjen gir utrolig mye bedre lyd enn Spotify og Wimp
- Å se at Wimp snart lanserer tilbud med CD-lydkvalitet (foreløpig på Android, snart på PC)
- Lyserosa nelliker
- Å feire ei ny venninnes bursdag med Hvor er Willy-fest
- Å fullføre mitt andre strikkeprodukt noen sinne; ei rød og hvit lue
- Brunost
- Å plutselig kjenne jenta sparke som en gal etter noen timer uten mye bevegelser
- Å finne referanser til Hitchhiker's guide to the galaxy i ei bok om kvalitativ forskning - og at referansen sto på side 42
- TV-seriehøst, med Parks and Recreation-dates med venner
- Å jobbe med masteroppgaven fra sofaen
- Å trampe gjennom slaps og sørpe uten bekymring for å bli våt og kald - jeg har jo støvler på
- Å finne babyklær med barter på
- Å planlegge egen bursdagsfeiring
- Ullklærtid - nyvaska ull lukter så godt (eventuelt Milo lukter godt? Vet ikke?)
- Tanken på at vi ganske snart skal vaske en haug ullklær størrelse superliten og minisengetøy med Mariusmønster for å gjøre klar til jenta kommer
- Friends-repriser, jeg blir aldri lei
- Bonuskvarter med mannen på en travel dag
- Kafédates med venninner
- Å laste ned Contraction Calculator-app.Oioi.

Og til deg som kikker innom her: Ha en fortsatt fin oktober!

3 kommentarer:

  1. Åååååh, jeg hadde blitt overbegeistret om jeg hadde funnet Adams-referansen på side 42 i en fagbok, haha! Kaffeavtaler, nelliker, bursdager og støvler er jeg også ganske begeistret for, hihi. For å nevne noe, bare - denne lista var herlig!

    SvarSlett
  2. Herlig liste! Oktober er så fin, ull og loppemarkeder har alltid stått øverst for meg :D

    SvarSlett
  3. Så fin liste. Spennende tid du har foran deg :)

    SvarSlett