mandag 12. august 2013

Sommeren 2013

Sommeren har vært lang Berlin-ferietur, tre års bryllupsdag, voksende mage, sommerjobbing, sommerferie, forloveroppdrag, bryllupsplanlegging, utdrikningslag, det fineste bryllupet jeg har vært i, flere vaffelbesøk, ommøblering, barneutstyrhandling, navnebytte (tre år etter bryllupet har vi endelig felles etternavn), kubb-spilling, bryllupssangøving, taleskriving, Breaking Bad, fin familie, lillebrorbesøk, pusterom, måltider ved spisebordet vi endelig fikk plass til, kjærestetid, vennetid, familietid.

Nå kommer høsten med spennende oppstart for kor, skole og studier, stadig voksende mage, flere babyinnkjøp, viktige forberedelser, mann som blir student igjen, pågangsmot og mye varme. Og plutselig, omtrent samtidig som vinteren kommer, kommer jenta vår.

4 kommentarer:

  1. Det var så godt å se deg igjen i helga! Og sangen din ga meg frysninger som sitter i kroppen enda. Jeg gleder meg med dere til jenta i magen. Jeg håper du får en veldig fin høst! Også håper jeg at det ikke er så lenge til jeg ser deg neste gang.

    SvarSlett
  2. Høres ut som en god sommer!
    Å så koselig med ei lita jente i magen! Mye spennende som ligger foran deg. :) Ønsker deg en fantastisk høst!

    SvarSlett
  3. For en fin oppsummering - det høres ut som at du har fått skikkelig mye fint ut av sommeren, og jeg velger å tro at det fortsatt er litt igjen av den. Så kommer de fine fargene og de store tekoppene tilbake for fullt, og det blir også bra! ha en fin uke!

    SvarSlett
  4. Koselig sommer!
    Lykke til med rugingen, det er en fantastisk tid i vente! :D

    SvarSlett