onsdag 17. juli 2013

Livstegn: To fine ting

God formiddag! I dag har jeg to fine ting jeg har lyst til å vise dere, den ene ganske mye finere enn den andre. Og den nest fineste av de to er ganske fin, den også. Siden sist jeg skrev noe her har jeg jobba hardt og fått gode resultater tilbake, jeg har sett mye fint, møtt mange fine folk og gjort mange fine ting. Jeg og mannen har vært to uker i Berlin og kost oss veldig - men det er ingen av disse tingene jeg skal vise dere.

Fin ting nummer én:
Den fine mannen min har brukt helga på å male bokhyller og spisebord, og jeg har brukt formiddagen på å få det til å se slik ut:


Hoho! Jeg elsker det. Så veldig. En veldig enkel ting, men som i hvert fall akkurat nå gir meg veldig stor glede. Ganske fin nummer én, sant? Nummer to er bedre, jeg lover.

Fin ting nummer to:
Fin ting nummer to starta omtrent da jeg skrev forrige blogginnlegg og har prega de siste månedene ganske sterkt. Fin ting nummer to er nemlig omtrent 19 uker gammel, eller kanskje egentlig noe sånt som minus 21 uker gammel. Fin ting nummer to ser slik ut:

 Ikke så verst, altså! I følge planen får vi møte denne lille saken her en gang rundt midten av desember. Stas!

5 kommentarer:

  1. Åå jeg er så glad på deres vegne! Dette er virkelig to fine saker, hihi. Gleder meg til å se deg om ikke så veldig lenge!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hurra! Jeg gleder meg til å se deg også!

      Slett
  2. JA!!! Ja, ja, ja, JA! Åh, så hyggelig! Håpte på det da jeg så overskrifta, og jammen var det ikke det!
    Bokhylla var nydelig, men fin ting nummer to er bare himmelsk! Gratulerer!!!! <3 <3 <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke sant, "bokhylla var nydelig, MEN". Hurra! Og takk for gratulasjon! I dag har vi faktisk kjøpt barnevogn. Starta tidlig fordi vi ville kjøpe brukt, men fikk napp nesten med en gang. Ganske heftig :)

      Slett
  3. GRATULERER! Som om ikke bokhylla var fin nok, hoho! Håper alt er bra med deg og at ventetida videre blir magisk. Hurra for deg, den flinke mannen din og det lille knøttet som kommer i vinter!

    SvarSlett