lørdag 3. november 2012

London

Siden sist har jeg, mannen og to venner vært i London! Det ble få bilder, men mange minner, med konserter, stand up og musikal, god mat, fine museer, Imax, fancy hotell (takket være sommersalg på hotels.com), mange tubeturer og noen fine bussturer, lange hotellfrokoster, noen julegaver og en fiiin ny kjole. Og så mye enklere å være vegetarianer der!

Jeg gikk amok på Lush

 ... og vi bestilte room service for første gang. Restaurantmiddag på hotellrommet halv to om natta, hihi.

Og denne helga? I dag er jeg febersjuk og hjemme fra jobb, i morgen har jeg bursdag - men jeg har full tro på at kroppen skjønner at det ikke er greit å være kjempesjuk på bursdagen sin. God helg, alle fine!

7 kommentarer:

  1. Dette høres ut som den perfekte Londontur! Jeg har så lyst til å reise dit igjen snart <3 Og room service, hihi, så gøy, det har jeg lyst til også! :D Og jeg håper virkelig du er bedre til bursdagen din i morra <3

    SvarSlett
  2. Digg! Jeg ELSKER London, så dette var gøy å lese om! Jeg krysser fingrene for at kroppen skjønner greia, slik at du føler deg mye bedre i morgen. Hurra for deg!

    SvarSlett
  3. Hihi, nå kom mannen hjem med smågodt (og en tigertannbørsteholder, haha) til meg også, så nå blir nok kroppen frisk på et blunk!

    SvarSlett
  4. Åhe! Så fint med London-tur! Det unner jeg dere, så flott! Og så deilig med room service - det vil jeg prøve en gang. :)
    God bedring, og gratulerer med overstått! :) Håper dagen ble fin, selv om du var syk. <3

    SvarSlett
  5. Så fint med London-tur! Vi skal dit om tre uker :) Og vel overstått bursdag, hurra for deg!

    SvarSlett
  6. Pssssst: Jeg har nevnt deg litt på bloggen min. :)

    SvarSlett