søndag 21. oktober 2012

Arbeidshøst

Høsten er travel. Rett og slett. Ikke bare tar jobb nummer én, jobb nummer to, jobb nummer tre og heltidsstudiet litt tid, men jeg har hatt en herlig sosial høst så langt i tillegg. Veldig stas - og travelt. Hjemmearbeidsdagene har blant annet sett slik ut:

Avokadofrokost på fint underlag

Det kaotiske abeidsbordet mitt (egentlig et spisebord, men...). Varierte hjemmearbeidsdager, illustrert med sangbøker og oppmøteklistremerker til korene, lekedyr og såpebobler kjøpt inn til småbarnssangen, haugevis av bøker til masteren og for å bli en bedre lærer så fort som mulig, pensumtekster, lekebil og stemmekomposisjonsbisverm til de yngste på skolen. Og så videre. Forvirrende og interessant.

Og stua vår før et hyggelig kveldsbesøk. Jeg liker den, jeg.

Nå tar jeg på varme klær og gode sko og henter meg ei TV-aksjonen-bøsse jeg kan ta med meg på søndagstur. Smil til de som ringer på hos deg (og aller helst, gi så det svir)!

6 kommentarer:

  1. For en fin og flott og travel høst du har, og da er det ekstra fint å lese at du trives med alt sammen. Og for en koselig stue dere har, kjempefin! <3

    SvarSlett
  2. 3 jobber og heltidsstudier? :O Du må være helten min!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er heldigvis absolutt ikke tre heltidsjobber, ikke heltid til sammen en gang. Merker at jeg har større kapasitet enn jeg trodde, og det er jeg sikkert ikke alene om! :)

      Slett
  3. Du må være den flinkeste frøkna i gata! Forresten så minnet du meg på at jeg har glemt å kjøpe avocado, og det går jo ikke - takk for det! Håper du har hatt en fin uke og at du får en super helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Og morsomt nok minte denne kommentaren meg på å kjøpe avokado da jeg gikk innom butikken på vei hjem fra jobb i går. :)

      Slett
  4. Så flink du er!! :) Høres ut som en fin høst, selv om den er litt travel, hurra! :)

    SvarSlett