torsdag 9. august 2012

Grunner til å smile

Noen timer sol
Muligheten til å sitte på verandaen og jobbe i den sola
Synkronstup på TV
Trampolinehopp på TV
Spennende høst
Å mestre skumle utfordringer (og håpet om at det fortsetter slik)
Mot
Fine venninner
Lange kafébesøk
Gratis vaffel
iHerb (som gjør det mye enklere å være veggis i en småby)
Ikeadrømming
Familiebesøk
Te med eple og kanel
Tanken på framtidige bursdagsfeiringer
... og bursdagseplekaka jeg skal bake i morra. Nam.
Rørte og overlykkelige OL-vinnere på TV
Eføy
Rare filmer
Lønning
Vegetarmat (her moussaka med TVP i stedet for kjøtt)
















Ha ei fin helg!

8 kommentarer:

  1. Så flink du er, som mestrer spennende utfordringer og jobber! Skulle bare mangle at du kan kose deg med te og kake og solskinn. God helg til deg også!

    SvarSlett
  2. Fine smilegrunner. God helg!

    SvarSlett
  3. Fine venninner og rare filmer er godt å ha. Spennende høst - det har jeg også. Jobbjakt er både godt, utfordrende og skaper litt frykt etterfulgt av mange spørsmål. Da er det godt med påminnelser om gode grunner til å smile.

    SvarSlett
  4. Nydelige grunner til å smile :)) Har vært innom bloggen din, og her smilte jeg :) så ville jeg bare legge igjen et lite spor til deg - med ønske om en nyyydelig helg videre :)) klem

    SvarSlett
  5. Fine grunner til å smile, hurra! Moussakaen så nydelig ut! NAM!!
    Hurra for iHerb, det skal jeg prøve til høsten, jei!

    SvarSlett