fredag 24. august 2012

Et lite livstegn

Jeg er lite aktiv på internett for tida, men desto mer aktiv i det virkelige liv. Den siste tida har jeg for alvor begynt som lærer, hatt planleggingdager, skolestart og min første undervisningdag - og min første evaluering av hvordan det egentlig gikk. I tillegg har jeg hatt møter i massevis med ny jobb nummer to, om halvannen uke begynner jeg å lede to barnekor og en "knøttesang"-gruppe. Spennende! Og sånn i tillegg, i går og i dag har jeg mine første forelesninger som masterstudent. Og best av alt, alt føles bra! Og skummelt, selvfølgelig. Men mest bra. Heldigvis.

Og som alltid, jeg håper dere har fine dager! God helg!

8 kommentarer:

  1. Wow så flink du er!! :)
    Jeg er sikker på at du klarer det fint

    SvarSlett
  2. Åh, herregud, så flink du er!! :) Amazing! Gleder meg til å høre framover, hvordan det går med deg med alt! :)

    SvarSlett
  3. Oioi, dette høres heftig ut. Spennende! Kos deg mellom slagene og stå på videre. God helg!

    SvarSlett
  4. SÅ flink du er, Ane <3 Lykke til med alt sammen, og god helg!

    SvarSlett
  5. Neimen, så hyggelige kommentarer, da! Hvor flink jeg er gjenstår jo å se utover høsten, men det føles bra så langt :)

    SvarSlett
  6. Wow, så spennende! God helg :)

    SvarSlett
  7. Å, så kjekt med kor! Og alt det andre sjølvsagt, men, kor! Dette blir nok bra :)

    SvarSlett
  8. For en utrolig spennende høst du har forran deg! Nyt livet utenfor <3

    SvarSlett