onsdag 18. juli 2012

Siden sist

Jeg har brukt de siste dagene på kos, jobbing, fri, skog, fjell, familie, bryllupsdagsfeiring med tirsdagsfest, venner, kake, noen timer med matlaging, enorme mengder salat (kjøleskapet er fullt av rester), jobbsøking og jobbfiksing, en kafétur, fine nye blomster (både selvkjøpte og i uventa bryllupsdagsgaver fra fine folk), konsert med bandet til mannen, fin film, forsøk på å planlegge høsten med jobb og studier og få puslespillbitene til å passe sammen, liksom-spa-dusj med regnlyd på CD-spilleren, levende lys i hele stua. I dag har jeg lat fridag, og i kjøleskapet og på kjøkkenbenken har jeg to typer melon og en fin ananas som venter på meg og mannen som snart kommer hjem fra bandøving.

Du da, har du det fint? Håper det!

2 kommentarer:

  1. Jeg liker disse innleggene dine, for de får meg alltid på å tenke over hvor mye fint som skjer hver eneste dag! <3

    SvarSlett
  2. Så mye hygge! Dette høres kjempefint ut! Håper helgen blir like fin. God fredag videre!

    SvarSlett