søndag 8. juli 2012

Nytt utseende

Bloggen har flytta ut i skogen! I hvert fall synes jeg det føles litt sånn, selv om både bildet på toppen og bakgrunnsbildet er fra botanisk hage, og gresset er litt mer velfrisert enn det skogbunn er. Store endringer ble det ikke, for jeg er jo fortsatt glad i alt som er grønt. Velkommen til skogen!












God søndag! Vi bruker dagen til å fylle fryseren med falafel og linseboller, høre og se på regnet utenfor og spise sjokoladefondant vi fant igjen innest i skapet. Ikke dumt.

(Nå har jeg forresten fått tilbud om og takket ja til studieplass på master i kultur- og språkfagenes didaktikk med fordypning i musikk! ... men jeg er fortsatt på jakt etter mer jobb, altså.)

5 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Jeg liker bloggen din. Og gratulerer med studieplass! Det er jo en god følelse. Ha en finfin søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, takk og takk! Du er god :)

      Slett
  2. Herlig sommerstemning her inne nå! :) Og hurraaaa for studieplass! :D

    SvarSlett
  3. Gratulerer sånn himla masse!! Go girl!

    SvarSlett