søndag 24. juni 2012

Ferieplaner

Jeg har ei ukes ferie for første gang på jeg-husker-ikke-hvor-lenge. Ingen eksamenslesing, ingen komponeringsprosjekt, ingen store ting som må gjøres, helt fri. Den uka har jeg tenkt å fylle med god TV, dårlig TV, to hotellnetter, to hotellfrokoster, fine kafeer, spennende restauranter og vegetarinspirasjon, kunstmuseer, litt storbyfølelse, de to biblioteklånte filmene jeg allerede har fornyet to ganger uten å få sett dem, middager som tar tid å lage, tortilla chips (akkurat nå), planlegging av og drømming om høstens London-tur, store tekopper og masse levende lys. Og jeg gleder meg.

(Og forresten fikk jeg vitnemålet mitt i posten i går. Stas!)

5 kommentarer:

  1. Høres ut som om du har gode planer for ferieuka! Nyt det!!

    SvarSlett
  2. Så deilig, nyt det! Jeg jobber lite akkurat nå, og merker det er veldig godt å ha ikke så masse planlagt. Man har litt godt av det tror jeg :)

    SvarSlett
  3. Så deilig, Ane. Hurra for ferie som du kan bruke til det du vil!! Det fortjener du. Høres ut som at det blir en nydelig ferie på deg. :)

    SvarSlett
  4. Hurra for å gleda seg! Og for ferie. Og mest av alt for London!

    SvarSlett
  5. // Den er innmari dyr, men jeg synes den er verdt det! Så sant det finnes litt penger å kjøpe den for, naturligvis. 999,- er et skikkelig tilbud, har ikke sett noe liknende i Norge før. :)

    SvarSlett