tirsdag 19. juni 2012

Bra saker

Parkbesøk på en tirsdagskveld. Blå druer. Kakao med chilipulver i. Regina Spektors All the rowboats. Pukka-te. Knekkebrød med brie. Mann som lager eggerøre til matpakke på morgenen og pizza til middag på ettermiddagen. Nye stillingsannonser og håp om å få mer jobb (jeg har et 20% årsvikariat + butikkjobbing + mastergradsbackup så langt). Spennende mastergradsfag. Planer om konserthelg sammen med mann og venner i London i høst. Muligheten for å se Phantom of the opera i samme slengen. Fire arbeidsdager igjen til ei ukes ferie. To netter i norsk storby, med kunstmuseer, fine kafeer og mat som ikke finnes i vår lille by. Tanken på en gang være i 100 % jobb, med 100 % ferie i feriene. Fine blogger som skriver fine ting og tar fine bilder. Å vite at jeg har to planleggingsuker på meg mellom sommerjobben og lærerjobben (jeg gleder meg sånn til å virkelig sette i gang!). Konsertplaner. Fine kolleger. Sol! Og regn!

6 kommentarer:

  1. Dette ble jeg glad av å lese!

    SvarSlett
  2. Åh, her var det mange bra saker! Liker at du er så glad over jobben, kan tenke meg til at du blir en bra lærer, hurra! :) Du har virkelig en snill mann! Og 100% jobbing i ukedagene, og 100% fri i helgene, sukk. Det får jeg nok aldri. Men jeg tror det er sånn jeg må ha det. :D

    SvarSlett
    Svar
    1. 100% fri i helgene blir det neppe på meg heller, men ferier gleder jeg meg til. Og ja, jeg har en snill mann! :)

      Slett
  3. Du er så flink til å se det fine i livet! Jeg elsker å lese alle smilene, og alle de fine tankene du deler i bloggen din. Du inspirerer meg veldig! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, det setter jeg veldig pris på å høre! Og det er omtrent akkurat det jeg ønsker å oppnå :)

      Slett