søndag 6. mai 2012

Søndagsbilder




























Jeg ble visst instagrammer for noen uker siden, og har vært skikkelig aktiv. Dette er fire av totalt seks bilder på kontoen min, hihi. Stuebordet etter koselig middags- og kaffebesøk av svigerforeldrene for et par uker siden, dagens restefrokost på verandaen, fire fine teposer med fine farger og gode smaker, og kjøkkenet vårt som fikk nye veggplater mellom benken og skapene for litt siden (som vi ordna med herlig skal-klare-selv-pågangsmot). Fint, synes jeg. Håper dere har herlige søndagskvelder, fininger!

9 kommentarer:

  1. Takk for bestandig fine ord! Jeg håper jeg ser deg igjen snart. Og så koselige bilder. Kjøkkenet ser skikkelig fint ut! Dere er flinke. Nyt resten av søndagen. Stor klem til deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og takk og takk og takk. Du er fin!

      Slett
  2. Søndagar er så herlege! Det ser ut som om din har vore optimal :)

    SvarSlett
  3. Kjøkkenet ble jo knallfint! Gleder meg til å se. Og en av de tingene jeg gleder meg desidert mest til ved å flytte er å supe god te i sofaen med deg ^^ Lov å spørre hva du heter på instagram eller, så kan jeg legge deg til? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvitostogagurk, hehe. :) Jeg gleder meg til tebesøk!

      Slett
  4. Ååååh, så fint det ble på kjøkkenet. :) Fine bilder, altså. <3
    Det var godt med et innlegg fra deg, Ane, du er jo så nydelig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er så god, takk for at du sier slike fine ting!

      Slett
  5. älska instagram! vilka fina tepåsar alltså.

    SvarSlett
  6. Å, jeg blir så glad for så mange fine kommentarer! Takk for gode ord, søte kjente og ukjente :)

    SvarSlett