onsdag 16. mai 2012

Skryt

Jeg må bare fortelle at jeg har levert hele prosjektet jeg har jobba med dette semesteret! Sammen med en medstudent har jeg produsert 28 minutter og 34 sekunder (og 138 notesider) med skummel, dyster musikk til et dataspill om ragnarok, nesten 100 lydeffekter, og i går leverte vi både produktet og en alt for lang rapport om arbeidet. Nå gjenstår bare muntlig eksamen for å forsvare alt sammen, men det skal vi jammen klare. Og så, om ei uke, og en time og noen minutter, er jeg ferdigutdanna faglærer i musikk.

(Om du tilfeldigvis er rektor på en skole i nærheten og trenger musikklærer, her er jeg!)

12 kommentarer:

  1. Åh, hurra! Gratulerer! Flinke du <3

    SvarSlett
  2. Få deg jobb på gjøvik eller noe så kan vi pendle sammen :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja takk til jobb hvor som helst!

      Slett
  3. Hei! Mitt navn er rektor, og jeg vil gjerne ansette deg:) Du er flink!!

    SvarSlett
  4. Oi, skikkeleg imponerande! Det er bra å skryta av seg sjølv, det er me norskingar litt for redde for :o)

    SvarSlett
  5. Hei igjen! Eg er nesten ferdig med eit intensivkurs på 14 veker på Complete Vocal Institute. I København. Heilt ekstremt fantastisk! Eg anbefaler på det sterkaste!

    SvarSlett
  6. Så flink du er!! HURRAHURRAHURRA! :) Blir jo helt stolt, jo. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Herlighet, så søt du er! :D

      Slett
  7. SV: gjer det gjer det! Eg syns du skal gjer det!

    SvarSlett