fredag 20. april 2012

Ti grunner til å smile på en fredag

- Unge menn som har samme interesser som gamle menn, og for eksempel tar kaffepause på bakeriet sammen, til tross for 50 års aldersforskjell
- God samvittighet - i mitt tilfelle lyden av både vaskemaskina og oppvaskmaskina som går samtidig, jeg er helt sikker på at du også kan finne noe du har grunn til å ha god samvittighet for
- Avocado + pepper + agurk + hjemmelaga knekkebrød (ja, jeg har faktisk blitt husmor)
- At om du sliter på jobb eller skole eller med oppgaveskriving eller noe annet, så er det sannsynligvis ikke veldig lenge til du enten kan gå hjem for dagen, ta helg eller i det minste ta en god og velfortjent pause
- Three tulsi-te (jeg vet visst ikke egentlig hva tulsi er, da)
- Å ha på seg kjole selv om man er alene hjemme
- Lunsjpause
- Å være glad i byen man bor i
- Sol som titter fram bak lette skyer
- Fin musikk, for eksempel James Blake

7 kommentarer:

  1. Smil :) Kan krysse av på opptil flere av punktene dine og si: Akkurat sånn!

    SvarSlett
  2. Fine fine husmorAne. Hihi. Og det første punktet er skikkelig fint og koselig!

    SvarSlett
  3. Fine listen. Fine Ane som blogger. Det gjør godt! :)
    Jeg har grunner til å smile i dag, jeg også:
    - jeg er ferdigtrent for dagen (og tatt intervallene for uka)
    - jeg skal på jobb og tjene penger til livets opphold
    - ting er ikke så ille som først forventet
    - jeg har fin Spotify-liste
    - Mia-video på bloggen <3

    SMIL!

    SvarSlett
  4. Fina! :) Håper du får en nydelig helg!

    SvarSlett
  5. Sv: Åååh, det er så fint at du sier det! Du er så god. :)
    Jeg bryr meg lite om sånne overskrifter, fordi jeg har rett og slett ikke råd til nytt utstyr jeg heller. Men nå kjenner jeg jo kroppen min godt, og jeg føler at skoene sitter helt greit på. De er nok ikke de beste, og de er nok ikke akkurat beregnet på løping, men for meg funker de – de er små nok (barnestr), vanntette, gir støtte og har demping. Jeg har løpt med de i gjennomsnitt to ganger i uken siden desember, og jeg kjenner ingen tendenser til at skoene er riv ruskende feil. :)
    Så jeg tror nok at du med mer enn god samvittighet kan snøre på deg de fem år gamle og smått slitne joggeskoene (jeg har et par sånne som jeg jogger i når det er knuske tørt) og jogge i vei – så lenge som du lytter til kroppen din! :)
    Og bare sånn på slutten; jeg vet om mange med de dyreste og flotteste skoene som sliter med mye rart av skader, så det er nok mer enn bare skoene som spiller inn. :)

    SvarSlett
  6. SMILSMILSMIL WIIII! JEG ELSKER Å SMILE, og jeg elsker når andre folk smiler. HURRA!

    SvarSlett
  7. Herlighet, fine alle dere!

    SvarSlett