onsdag 28. mars 2012

Hverdagskos

- Brettspill
- Lakris- og kanelte
- Eple med vaniljejoghurt (har vært hekta siden Maren nevnte det på bloggen sin)
- Mad men
- Pledd
- Pianotid
- Helgeplanlegging
- Brødskriver med hvitost og agurk
- Ostesmørbrød med pepperoni og brie
- Nyvaska hår som lukter sitron
- Sitronte som lukter akkurat likt som håret mitt
- Ny musikk
- Improvisert hva-har-vi-i-kjøleskapet-middag
- Vindusshopping i nettbutikker
- Ferieplaner
- Følelsen av å ha fylt ut sin første selvangivelse for næringsdrivende
- Facebookchatsamtaler
- Lys i alle hjørner
- Regn på nesa

7 kommentarer:

  1. Det var mange fine ting:)

    SvarSlett
  2. Fine fine du! Jeg blir bestandig så glad av disse listene dine. Smil i lange baner!

    SvarSlett
  3. Finfinfinfin! Og Mad Men! Elsk at den nye sesongen har startet. <3
    Ja, det er stas å fylle ut næringsdrivende selvangivelse. :D
    Og facebookchatsamtaler? Hva skulle vi gjort uten? ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har sett første sesong bare, det var perfekt syketidsfordriv! Og selvangivelsen var bare stas fordi jeg har lav nok omsetning til å slippe næringsoppgave :D (Lav nok med så veeldig god margin :P)

      Slett
  4. Hihi, dere gjør meg glad! :D

    SvarSlett
  5. Kjenner meg igjen i den listen der. Blant annet brødskive med hvitost og agurk, facebookchatsamtaler og lys i alle hjørner. Og ikke minst ferieplaner.

    SvarSlett