tirsdag 10. januar 2012

Hverdagsglimt fra 2012

Tida siden nyttår har blitt brukt på intens eksamenslesing, eksamen (og en bitteliten feiring) og så en liten forkjølelsesnedtur - men selv om eksamen og forkjølelse ikke er morsomt har det lurt seg noen koselige bilder inn på kameraet mitt.
Jeg har forelska meg litt mer i de nyeste juletrekulene på treet vårt...
Jeg ble sjarmert av naboen sin julepynt på busken som skiller hageflekkene våre...
Jeg ble glad av å se hvordan stua vår ser ut fra verandaen, gjennom vindu og fine blondegardiner...
Og jeg har ramma inn noen bilder fra bilturen fra kirka rett etter vielsen vår, og da ble jeg jo litt knisete. Selvfølgelig. Bildene beskriver oss og bryllupsdagen så godt; litt sukkersøtt, litt oi-vi-er-gift-jo, litt latter.
I dag og i går har vi både rydda bort jula og rydda en hyllemeter med fagbøker og litt annet rot ned i den nye og fantastisk store boden vår også, så nå er jeg klar for våren. Nesten. Håper de første dagene i dette nye året har vært gode mot dere alle!

8 kommentarer:

  1. Åh, så fint. Elsker bildene fra bilturen, og hvordan stuen ser ut fra verandaen. :) Finfint.
    Og stor bod. Det er elsk det. Savner virkelig det fra der jeg bodde før. :)

    SvarSlett
  2. Takk for fine kommentarer! :)

    SvarSlett
  3. De bryllupsbildene er skikkelig koselig å se! Så bra at du har hatt en stemningsfull start på året!

    SvarSlett
  4. Åååå, så fint!!!! (Ps. det er litt kjipt at lysene blir tatt ned... Det er jo så lyst og flott!)

    SvarSlett
  5. Synne: Hihi, takk. De står oppå kjøleskapet og jeg blir glad hver gang jeg skal ta ut noe derfra nå :)

    Motionocean: Ja, det er jo på en måte litt trist - men så er det jo fint at det elektriske lyset trengs stadig mindre etterhvert som dagene går og dagslyset varer lenger :)

    SvarSlett