søndag 27. november 2011

Rett-i-koppen-advent

I helga har jeg jobba på herlig julemarked, og helga har vært veldig travel, veldig morsom og godt over snittet energigivende. Glade folk, fine ting, julestemning og travelt nok til å gjøre begge arbeidsdagene adrenalinrike. De siste ukene har også vært travle med praksis og oppgaver, og første søndag i advent har ikke vært lengst framme i tankene, men i dag tidlig ble det jammen advent hjemme allikevel.

Advent på én
... to
... tre!
Håper denne søndagen har vært fin for dere alle! Fra nå av er det lov med julemusikk, pepperkakebaking, gløgg og alt annet fint som adventstida har med seg. Kos dere!

4 kommentarer:

  1. Nydelig stjerne! Jeg er så glad advent endelig er her, jeg skal nyte det hver eneste dag! Håper du får noen fine dager, snart er det juuuul <3

    SvarSlett
  2. Stjerna er lik som den jeg har vokst opp med og absolutt eneste alternativ, hihi. :)

    SvarSlett
  3. Godt å høre om andre som også sparer alt det gode til adventstida! Og fin stjerne, jeg har maken og har også vokst opp med den typen, uaktuelt med andre!

    SvarSlett