torsdag 24. november 2011

Et lite oppdrag

I dag synes jeg du skal ta deg ti minutter som er bare til deg selv. Det er ikke alltid bare bare i en travel hverdag, men jeg synes du skal gjøre det allikevel. Ta ei ansiktsmaske. Sett deg i den beste stolen du har og hør på favorittsangen din. Les litt i den boka du ikke finner tid til til vanlig. Lag en kopp kakao. Ta et bad. Lag noe ekstra godt til frokost, lunsj eller kveldsmat, det trenger ikke ta mer enn ti minutter. Kanskje er det akkurat det du trenger - det er i hvert fall noe du fortjener.

3 kommentarer:

  1. Så søt du er, jeg tar oppdraget! Kos deg litt ekstra i dag, du også!

    SvarSlett
  2. Du er fin og søt, og klok! For dette er så viktig. Jeg har hatt tidenes lengste og mest nervepirrende seminar i dag, som jeg har grua meg til kjempelenge. Og nå er det ferdig! Jeg feirer med pastamiddag, pysjbukse på, og Gilmore Girls. <3

    SvarSlett
  3. Dere er fine! Håper det var fint, Synne! Og Maren, hurra for deg :) Jeg merker også gang på gang at tingene jeg gruer meg til går ganske så greit, men er ikke så flink til å huske det til neste gang. :P

    SvarSlett