tirsdag 11. oktober 2011

Ting som er fint å tenke på

At jeg har studieuke og kan styre tida mi selv.
At jeg får ny mobil i dag, etter å ha vært mobilløs siden fredag.
At jeg skal på en to tre fire fem seks konserter denne helga. Heia Dølajazz og festivalpass.
At jeg i tillegg til konsertmaraton skal på loppemarked. Handleliste: Lamper.
At jeg faktisk har bursdag om ikke så lenge.
At det faktisk er jul om ikke så lenge.
At jeg ikke har begynt på julegavene enda - altså kan jeg med (nesten) god samvittighet bruke tid på det heller enn å skrive pedagogikkoppgave akkurat nå.
At Odd Norstoga sitt nye album gir meg tårer i øynene.
At jeg har funnet masse fornuftig stoff til pedagogikkoppgaven.
At det fortsatt er leeenge til oppgaven skal leveres.
At jeg har to flotte småbrødre som bakgrunn på PC-en min.
At jeg skal på to konserter i Oslo de neste månedene - kjærkomment i hverdagen.
At jeg akkurat fikk lønn.
At det lukter vinter ute.
At jeg er hjemme på den tiden av døgnet sola skinner inn i stua vår.
At det er blomster fire steder i leiligheten.
At bambusen som egentlig skulle ha nytt vann hver dag vokser seg fin selv om den får nytt vann maks hver tredje uke. Kjekt.

Din tur!

4 kommentarer:

  1. Flott!<3 Og du, si ifra om du vil møtes over en tekopp i Oslo,da :)
    Min tur, skal vi se.

    At jeg skal hjem og jobbe på biblioteket litt og gleder meg veldig.
    At jeg snart har drukket opp hele boksen med te jeg har på lesesalen så jeg kan gå og kjøpe ny.
    At jeg endelig har fått verdens fineste veske.
    At jeg har blomstrete kjole på.
    At jeg får besøk i kveld.
    At jeg gleder meg til å hente vinterjakkene som ligger hjemme.
    At jeg skal drikke te med mamma og pappa til helga.
    At jeg skal gi farmor mange klemmer.
    At du er søt!

    SvarSlett
  2. Åh, Maren, du kommenterer alltid så fint! Så flott liste, jeg håper du storkoser deg i helga :D

    SvarSlett
  3. Så odd nordstoga sin nye cd er fin.. har vurdert å kjøpe den, men da trenger jeg ikke vurdere lenger..


    andre ting som er fint å tenke på,

    - at jeg skal kun jobbe i dag og i morgen og så har jeg langhelg
    - at jeg hadde masse fine folk på besøk forrige helg og at jeg lever litt på det enda
    - at søsteren min kan ringe meg uten at hun egentlig har noe å si
    - at det lukter kaldt ute
    - at jeg vurderer å kjøpe trimsykkel og skal bli slank.
    - at jeg og kjæresten har samme planer for fremtiden

    SvarSlett
  4. Åh, spesielt det siste punktet der gjorde meg veldig glad! Godt å høre, synes jeg. :D Og ja, jeg synes albumet er veldig fint! Spesielt Kva vil du ha for å bli glad, sukk. Så. Fin.

    SvarSlett