lørdag 22. oktober 2011

Når man er fryktelig rastløs 2.0

... ni dager etter forrige innlegg fikk jeg første reisebok i posten fra nettbokhandelen - og jeg kan vel egentlig trekke tilbake påstanden om at det hjelper noe særlig på rastløsheten. Reisetrangen er sterk, kanskje sterkere. Men planlegginga er heldigvis veldig mye av kosen, og for hver dag som går nærmer nyåret seg - med friere studiehverdag for meg og ny kvote feriedager for mannen. I mellomtida koser vi oss med billigst mulig restaurantmiddag (som jo egentlig er ganske likt ferie, hehe) og fine folk. Om halvannen uke skal jeg til Oslo på Wakey!Wakey!-konsert, om halvannen måned skal jeg se Opeth og Pain of Salvation i samme by. Ei uke etter det har jeg levert alle oppgaver, og plutselig er det jul. Ikke verst det heller, altså.

1 kommentar:

  1. Det er fint å glede seg til noe også, det er absolutt en del av kosen. <3

    Åh jul. Jeg gleder meg sååå.

    SvarSlett