fredag 28. oktober 2011

Hurra

... og hva gjør man når man har bestilt reisebøker i massevis og endelig har litt oversikt over de neste månedene? Jo, da bestiller man Dublin-tur. Knis. Om noen måneder riktignok, men hihi, nå begynner glede-seg-fasen, og den er ganske viktig den. Hurra!

Og så er det helg og så var jeg på tøff konsert med det tøffe bandet til den tøffe mannen min i går og så skal jeg treffe fine folk og familie i morra og så er zumba morsomt og så er det jul om ganske så kort tid og så har jeg juleferie om enda kortere tid og så er jeg så glad i de nye loppisstolene våre som ble med hjem for to uker siden og så er hotellet vi skal bo på i Dublin skikkelig fint og rart og fargerikt og har to meter høye stoler. Det meste er fint når det er helg og man akkurat har bestilt ferietur, altså.

Håper du har en fin fredagskveld!

3 kommentarer:

  1. ÅH! Dere må glede dere masse! Dublin er fantastisk. Jeg unner dere denne turen så innmari! Og ekstra bra blir det når man kan glede seg og ha sommerfugler i magen hele veien dit <3

    SvarSlett
  2. jeg har studert reiseliv og vi sa at en reise alltid har tre faser, det er den før en reiser glede seg fasen, så er det selve reisen, og siste fasen er mimre fasen også kjent som vente på at bildene blir fremkallet fasen..

    SvarSlett
  3. Bedre sent enn aldri: Hurra indeed, Dublin er herlig! Gratulerer med formidabelt fine planer!

    SvarSlett