torsdag 22. september 2011

Siden sist

... har vi blitt bittelittegrann mer handy
... har tre badevegger gått fra lysegule til lys antikk
... har én badevegg gått fra lysegul til pirat (fnis)
... har jeg møtt høsten med ny, rustrød kjole som jeg elsker
... har jeg jobba masse med en eksamen som skal leveres neste uke
... har jeg trent nok til å ha god samvittighet omtrent hele tiden
... har både armer og resten av kroppen fortsatt å bli sterkere og sterkere
... har jeg fortsatt å spise hvitost + agurk på hver eneste brødskive. Nesten.
... har jeg unngått å bli smitta av forkjøla mann (hurra!)
... har jeg forelska meg i Adeles Rolling in the deep (lenge etter alle andre, skjønner jeg)
... har jeg spist eggerøre minst tre ganger
... har jeg drukket overraskende lite te. I dag glemte jeg termokoppen hjemme, til og med.
... har jeg rydda masse
... har jeg rota igjen (å male badet krever visst en del hit-og-dit-og-det-kan-ligge-der-i-mellomtida)
... har jeg hatt en lillebror på pitstop-besøk

6 kommentarer:

  1. Bra liste! Jeg er også veldig hekta på Rolling in the deep <3 Kjolefint!

    SvarSlett
  2. Awesome liste! Haha lol på merkelige fargenavn! Ble sikkert utrolig fint, badet trengte vel et lite fargeløft.. Jeg har enda ikke oppdaga Adele, så kanskje jeg må gjøre det. Er på desperat jakt etter sjelfull høstmusikk jeg kan supe rødvin til på kveldene ;) Melissa Horn har nytt album ute da så jeg er litt tilfredsstilt på den fronten

    SvarSlett
  3. Så superflink du har vært!
    Jeg har også klart å unngå alle forkjølelser! Vi er basill-ninjas!

    SvarSlett
  4. Neimen, så fine kommentarer å komme hjem til på en fredag ettermiddag, da!

    Maren: Kjole er alltid fint :D

    Michaela: Hehe, ja, badet hadde godt av ny farge. Det ble ikke heeelt som drømmen, men absolutt en del bedre enn det var! :) Og så hjelper det mye at fargen heter pirat, selvfølgelgi. Jeg har heller ikke hørt noe særlig på Adele, annet enn at jeg hørte såvidt på første albumet hennes. Liker det jeg har hørt av album nummer to mye bedre :)

    Synne: Åhå, så bra! Hurra for oss!

    Beate: Du også! :D

    SvarSlett
  5. 21, er mye bedre enn 19...

    forresten er du heldig som har en mann som er med på oppussingsprosjektene dine. Hjemme hos oss er det jeg som maler og han som står under og sier du glemte en "helligdag" inni hjørnet.

    SvarSlett