fredag 16. september 2011

Hurrahurra + hva jeg synes du bør gjøre nå

Akkurat nå er jeg fryktelig glad, etter en utfordrende dag som gikk så veldig mye bedre enn forventa. Hurra for fantastiske lærere, for mestringsfølelse, for sangglede, for optimisme, for konkrete og konstruktive råd, for brødskive med hvitost og agurk, for folk, for te, for klassekamerater, for fine sanger, for Marketa Irglova, for at sangeksamen plutselig føles overkommelig, for ros og for varme smil.

... og jeg synes jo selvfølgelig at du også fortjener å være glad, derfor:

Hva jeg synes du bør gjøre nå:
Hoppe
Le
Smile til en fremmed på gata
Leke
Danse
Ta på kjole
Drikke kakao med chili i
Lage god middag
Dra på kino
Sende koselig melding til en venn du sjelden snakker med
Gi noen en klem

Ha en god fredag, fininger!

2 kommentarer:

  1. Klem, kjole, og hoppe er herved utført! Jeg blir glad av å lese at du er glad. Du er flink! Jeg beundrer deg en hel masse, det skal du vite.
    <3 fra meg

    SvarSlett
  2. Neimen, fine Maren, så veldig fint sagt! Du er god!

    SvarSlett