torsdag 11. august 2011

Torsdag morgen

Bloggen har fått lite tid denne sommeren - sommeren har stort sett blitt brukt til jobb, øving og tre flotte og nydelige bryllup. Jeg drømmer om fri og ferie og reiser og opplevelser, og har heldigvis igjen bare tre arbeidsdager før jeg får ei ukes fri før semesterstart. Reisene må nok vente litt, men plutselig en gang kommer muligheten, og da tar vi den. I mellomtida er heldigvis hverdagen ganske fin også, sånn som denne torsdagsmorgenen, med agurk, lyserosa nellik og melk i mummipappakopp.(... og med stue som er så deilig lys at bildene ble slik helt av seg selv)

4 kommentarer:

  1. Fine bilder, og fin start på dagen. Så deilig det skal bli med litt ferie for deg nå, nyt hver eneste dag når de kommer!<3

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder! Jeg elsker god frokost; mer skal ikke til for å gjøre morgenen til noe spesielt. Mummipappa er så koselig; det blir min neste kopp, håper jeg. God helg!

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder. :) Fine koppen, hurra. Snart skolestart, det er fint, vel?

    SvarSlett
  4. Jeg blir så glad av at det skal så lite til! Fint lys, agurk og fin kopp - og vips, fin start på dagen.

    SvarSlett