lørdag 20. august 2011

Sommerglimt

Sommeren har heldigvis ikke vært bare jobb og bryllup, men også fine venner og fin familie. Jeg er heldig nok til å ha brødre og søskenbarn jeg stortrives sammen med, og det er ikke verst! (Ansiktene skal de få ha for seg selv, men litt av kosen får dere se)
Sommeren har også vært bryllupsforberedelser sammen med flott svigerfamilieOg snart starter ny hverdag med mitt siste skoleår før jeg plutselig er musikklærer. Det er ganske ålreit det også - både at skoleåret starter og at jeg plutselig snart har ei utdanning.

(.... jeg har aldri laget gif før, og jeg ser at de går stressende fort - men jeg gidder ikke finne ut hvordan jeg gjør noe med det. Fnis.)

2 kommentarer:

  1. Hihi, fine bilder og flotte gif!<3 Bra sommer!

    SvarSlett
  2. For noen flotte cupcakes! Brettspill og familiehygge er høyt oppe på min liste over favoritter, altså!

    SvarSlett