tirsdag 30. august 2011

Fint siden sist

Nye puter med verdens fineste rødfargeSkillingsbolledag (og masse i fryseren!) - mannen har æren for bildetGardiner som lager fine skygger på veggen
Og i tillegg: Semesterstart, stølhet etter stadig nye typer trening, pedagogikklesing i verandasol, over gjennomsnittlig godt humør, regnværstur med kjole, prikkestøvler og prikkeparaply, flere fine venninnebesøk, Hodejegerne på kino, forberedelser til sangtime i morgen, valgdebatter og roping til TV-en, boka Naken i hijab (som du bør lese! Ok da, jeg kjenner forfatteren littegranne, men den er fantastisk allikevel), Solveig Slettahjell på stereoanlegget time etter time, og mye mer pianospilling enn vanlig (hurra).

... Og nå gleder jeg meg til Dølajazz, til oppstart i musikkfagene på torsdag og fredag, til jul, til å treffe fine folk i helga, til jeg forhåpentligvis skal på Opeth + Pain of Salvation i desember - det eneste hinderet er eksamensdato, til god middag, til neste ferietur selv om jeg ikke vet når den blir, til valgfag neste semester, og til høstluft og høstregn og høstfarger og høstskjerf og høstkåper.

Din tur! Hva har vært fint og hva blir fint?

3 kommentarer:

  1. Sommeren var fin og jeg har sett fine filmer i det siste. Jeg gleder meg til å bli ferdig med lappen, til jeg skal på høstferie i slutten av september, til jeg skal i bursdag til min niese, til jeg skal i barnedåp til min nevø i oktober og til jul. Selvfølgelig gleder jeg meg kjempe masse til jul. Hvem gjør ikke det:)

    SvarSlett
  2. Så masse bra! Jeg har kommet godt i gang med studiene, kjøpt ny og god te, blitt kjent med nye fine personer, vært på spinningtimer og gått ut igjen med verdens beste følelse etterpå.

    Også gleder jeg meg til det blir skikkelig høstete ute, til å bruke det nye tjukke skjerfet mitt, til å få verdens fineste veske som ble bestilt for tre dager siden, til Melissa Horn-konsert, til "møter" i Disneyfilmklubben vi har starta, til at håret skal vokse så jeg plutselig kan gå med fin flette og til å bake skillingsboller for det fikk jeg skikkelig lyst på nå!

    <3 til deg.

    SvarSlett
  3. Så fine svar fra dere fine jenter, da! :D

    SvarSlett