søndag 31. juli 2011

Fordi det fortsatt finnes grunner til å smile...

... midt oppe i alt vondt. Heldigvis. Min kjære Michaela viste meg denne lista i går, og nå er jeg enda mer glad i Are Kalvø (og vennene hans). Alle grunner til å smile er verdt å dele, og hans Ting vi liker med dette samfunnet er fin lesning nå, og mye av det er viktig å huske på. Håper dere alle har det så bra som mulig!

Oppdatering 04. august: Og denne saken har jo bare blitt større og større! Nå har Aftenposten også en skriv-hva-du-synes-er-best-og-stem-på-det-andre-har-skrevet-sak også - og jeg stemmer og stemmer og stemmer. Og er stolt. Og glad. Og heldig.

4 kommentarer:

  1. Den ble jeg glad av også. Klem til deg <3

    SvarSlett
  2. Det var ei veldig fin liste :)

    SvarSlett
  3. Ja, den er fin. Smilegrunner er viktigere enn noensinne! En klem til deg herfra også!

    SvarSlett
  4. Den listen var helt utrolig! Jeg smiler herfra og inn i evigheten. Den likte jeg alt for godt. <3

    SvarSlett