torsdag 16. juni 2011

Sånt som skjer når det er marked og salg i byen

I lille Lillehammer er det Lillehammerdagene, med marked med mat fra alle mulige slags kjøkken, og salg i absolutt alle butikkene i byen. Kjekk slutt på en arbeidsdag, altså. Sammen med mannen spiste jeg taco sånn det visstnok egentlig skal være, vårruller slik de sikkert ikke egentlig skal være (men åh, så gode allikevel), og plutselig fant jeg en fransk patisserie-bod som solgte...Æææ. Hurra!

I tillegg fikk en del andre ting bli med oss hjem.
Jeg hadde visst rett i at den nye bokhylla kom til å fylles opp raskt, men jeg hadde ikke trodd det skulle gå så fort. Alt kosta heldigvis omtrent en sjudel av det man skulle tro, med halv pris av allerede kraftig nedsatt rød pris (Getty Images-bøkene kosta 150 til sammen. Haha.). Hurra en gang til!

4 kommentarer:

  1. Wohooo, brettspill! Og makroner! Herlig!
    Så fint dere har fått det, forresten, du har vært flink. Ha en fortsatt morsom ferieuke!

    SvarSlett
  2. Så herlig! Elsker brettspill (+ taco, + vårruller! namnam). Herlig med masse flott for en liten penge ^^

    SvarSlett
  3. Perfekt! De bildebøkene der er så bra! Vi har to av dem selv, jeg elsker å kikke i dem :)

    SvarSlett
  4. Hurra for marked!! Jeg liker marked og salg, og jeg ønsker meg bøker og brettspill. Heldiggrisene. :)

    SvarSlett