onsdag 15. juni 2011

Minimakeover

Vi har fiksa litt på leiligheten vår nå etter at den ble vår, og kjøpt noen nye møbler - en liten minimakeover. Jeg har ikke vært så god på før-bilder, så det blir visst mest etter-bilder:

Vinduskarmene har gått fra å være mørkebrune til å være hvite, og fått selskap av fine blondegardiner:Det åpne klesstativet på soverommet har gått fra dette....
.... til dette
Og fått selskap av to vakre garderobeskap (det andre har fått speildører) som jeg er helt forelska i
Sofaen har gått fra dette...
til dette (hurra for lyse sofatrekk som kan vaskes)
Og denne fine lampa lyser opp soverommet.I tillegg er dørene blitt hvite i stedet for gusjegrønne, ytterdøra har blitt krittavle, et ikke-kjempefint garderobeskap har blitt hvitt og fått ny jobb som ytterjakkeskap, vi har gjort kjøkkenet litt mer åpent med ei ny hylle, badet har fått flere skap, og ei ny bokhylle har gitt plass til alle bøkene vi kjøper - selv om det sikkert bare er en måned eller to til vi har kjøpt så mange nye bøker at også den nye hylla er full. Aner du et tema? Eller to, kanskje. Nummer én: Lysere. Nummer to: Oppbevaring. Og selv om bare halvparten har endt opp akkurat slik jeg så for meg, blir det ganske så ålreit alt sammen, altså!

(Forresten, det er nå dere skal si "åå, så fint!". Knis.)

4 kommentarer:

  1. Åååå så fint! <3 (hihi, jeg mener det, lyst er best!)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott! Så deilig å innrede en leilighet sånn ^^ Flott med masse lys :D

    SvarSlett
  3. Jeeeeei! Fine innlegget! :)
    Fine leiligheten. :) Dere har altså kjøpt leiligheten dere bor i? :)

    SvarSlett