mandag 2. mai 2011

Hjemmelekse nummer sekstenogenhalv

Denne er en liten utvidelse av forrige hjemmelekse, som var å skrive ned fem fine ting ved slutten av hver dag. Nå er oppgaven å utvide lista med minst én ting du er stolt av. Hver eneste dag. For et eller annet har du grunn til å være stolt av, alltid. Om det er en levert oppgave, en modig bytur, en ekstra god middag, en fin tanke om deg selv, en gåtur eller hva som helst annet. I dag er jeg blant annet stolt av å ha hatt kjøretime og vært ganske så flink.

Lykke til, fininger!

4 kommentarer:

  1. Jeg er stolt av å snakket ekstra mye fransk på kollokvie i dag, fordi jeg har vært flink til å forberede meg, også i ferien. Mestringsfølelse, det liker vi. Så kult at du har begynt å kjøre! Det er gøy, synes jeg!

    SvarSlett
  2. Hurra for deg! Jeg burde også lære meg å kjøre bil. Kanskje jeg en fin dag blir tøff nok.

    SvarSlett
  3. Oi skal du bli bilist! Så bra at du tør :) Jeg husker jeg var livredd første gangen og vi kjørte vel egentlig bare fram og tilbake oppe på en svær parkeringsplass ved Birkebeineren :P

    SvarSlett
  4. Så fint, Synne!

    Maren: Hehe, jeg er egentlig ikke tøff nok selv, men fant heldigvis en kjørelærer som synes det er greit. Om et år er jeg ferdigutdanna og må ta høyde for å jobbe hvor som helst innen en times radius, og det går ikke alltid buss eller tog dit :P

    Michaela: Hehe, det har blitt litt parkeringsplass på meg også, ja. Men jeg har også kjørt på vei! Og bakkestarta! Og vært oppe i 30 km/t! Det skal ikke mer til for å gjøre meg stolt, altså :P

    SvarSlett