lørdag 7. mai 2011

Helgekosideer

- Lillebrorkonfirmasjon
- Ostesmørbrød til frokost
- En kopp med ekstra god te
- Venninnekafétur
- Nye roser
- Nye nelliker
- Kusinekonfirmasjon
- Påskeegg på halv pris
- Is i gågata
- Frokost på verandaen
- Lunsj i hagen
- Middag i parken
- Brownies
- En fin film
- Eggerøre
- Carbonara
- Sove til 11
- Alenetid med pianoet
- Risengrynsgrøt til lørdagslunsj
- Søndagsmiddag som tar lang tid å lage
- Sjokoladeappelsin
- Ordentlig appelsin
- Ny kjole
- Lese bøker som ikke står på pensumlista
- Loppemarked
- Skrive litt
- Dusje lenge med høy musikk
- Søndagsmiddag med familie
- Eplepai
- Nachos
- Tivoli (kos dere!)
- Bryllupsgavehandling
- Ukuleleøve
- Kyss
- Dårlig TV
- Avslått mobil
- Rød leppestift

Uansett hva du gjør denne helga; kos deg!

3 kommentarer:

  1. Åh. jeg vil gjøre alle disse! Hihi. Jeg er på vei hjem i konfirmasjon og senere pappabursdag. God helg, Ane!<3

    SvarSlett
  2. Jeg spiser alltid grøt på lørdager, for det er noe av det beste jeg vet, og jeg digger lange dusjer med høy musikk. Koselig liste! Håper du har hatt en fin helg med mange av disse tingene!

    SvarSlett
  3. Masse fine ting å gjøre! Jeg tror jammen jeg skal spise grøt denne lørdagen, altså! :)
    Finfin liste. :)

    SvarSlett