onsdag 4. mai 2011

Fordi jeg er stolt og fordi jeg tør

Når jeg først snakker om det å være stolt av det man gjør, så bør jeg være tøff nok til dette: Jeg legger ut opptak av min sang fra konserten jeg og resten av musikkgjengen på skolen min hadde i går. Jeg tør bare såvidt, men jeg tør. Sangen er Erik Byes vakre Vår beste dag, med Marit Larsens fantastiske versjon som utgangspunkt. Skummelt fordi den er spilt så fryktelig mye de siste månedene, men da ei venninne foreslo at jeg skulle synge den, klarte jeg ikke la være, jeg. Konserten var på et av de flotteste stedene jeg vet om, og det så omtrent slik ut:
Og så: Lyden. Jeg blir glad om dere hører! Det er ikke video, altså, jeg bare aner ikke hvordan jeg kan laste opp bare lyd, så jeg la til et svart bilde og laga liksomvideo (lyden er veldig lav, forresten). Husk å høre på teksten!

Åh, nå føler jeg meg tøff nå. Fnis.
(... og finemannen min har æren for både lydopptak og bildet)

12 kommentarer:

  1. Så kjekt å få høre deg synge!! <3 Fine sangen, og fine jenta!

    SvarSlett
  2. Tøffe! Fine! Gåsehud. Grine litt.

    SvarSlett
  3. Flink du er! ble nesten litt "forelska" jeg, vet ikke om det er du, sangen eller kombinasjonen =)

    SvarSlett
  4. Å, takk, fininger! Kommentarene deres betyr ordentlig mye :D

    SvarSlett
  5. Åh, fine gode flinke Ane! Dette er nydelig, du har en så fin stemme <3 Takk for at du ville dele! Jeg måtte høre flere ganger på rad, altså. <3

    SvarSlett
  6. Utrolig bra, Ane! Du har en skikkelig bra sangstemme! :)

    SvarSlett
  7. Tusen takk, fine dere! Nå blir jeg glad og fnisete :D

    (Og hehe, oppdaga først nå at videoen kutta tjue sekunder for tidlig, så nå er det fiksa :P)

    SvarSlett
  8. Du er kjempetøff, Ane! (Og kjempeflink :) )

    SvarSlett
  9. Tusen takk, Ida! :D ... og er du den Ida jeg tror? :)

    SvarSlett
  10. Du har god grunn til å være stolt!

    SvarSlett
  11. Så innmari flink du er! For en nydelig stemme!!! Skikkelig jazz-swung over den. Jeg er litt forelsket. Virkelig nydelig!!! :)

    SvarSlett
  12. Åå, takk, fine trillesøt! Og Synne, også!

    SvarSlett