tirsdag 31. mai 2011

En liten anbefaling

Jeg tror minst halvparten av dere har fått denne boka anbefalt før; men dere trenger en påminnelse, og dere andre fortjener å få høre om den. Extremely Loud and Incredibly Close av Jonathan Safran Foer. Jeg leser ikke så mye som jeg skulle ønske jeg gjorde, og trenger alltid en god pause mellom hver bok for å bli ferdig med historiene. Sammenligningsgrunnlaget mitt er derfor ikke enormt - men jeg kan ikke huske at noen annen bok har truffet meg på samme måte. Les den.

(Den koster under en femtilapp på play.com)

6 kommentarer:

  1. Enig! Den er virkelig helt fantastisk<3

    SvarSlett
  2. Den er herved lagt til leselista mi for sommeren :)

    SvarSlett
  3. Denne står på listen over bøker jeg ønsker å lese. Har fått den anbefalt fra flere hold, så kanskje jeg skal lese den når jeg er ferdig med "The Shadow of the Wind" av Carlos Ruiz Zafón (som er veldig, veldig bra). :)
    Jeg har en liste på bloggen min over bøker jeg har lest i år, og de jeg ønsker å lese. Dersom du ønsker å lese flere bøker og trenger tips, så kan du jo sjekke den ut. Hihi.

    SvarSlett
  4. Jeg kan ikke annet enn henge meg på: Den er dødsbra!

    SvarSlett
  5. Maren: Ja! Takk for påminnelsen i bloggen din for noen uker siden!
    Michaela: Lurt, synes jeg. Veldig trist, og rar og fin og morsom i tilleg. :)
    Trille: Ja, kikka akkurat på det! Det første jeg gjorde etter å lest ferdig denne var å bestille hans første bok, så det blir nok den først - og så kanskje hans tredje bok. Knis.
    Synne: :D

    SvarSlett
  6. Fine boka. Jeg kjøpte den på loppis for 5 spenn.

    SvarSlett