torsdag 12. mai 2011

9 grunner til at denne torsdagen er fin

- Regn på togvinduet
- Lyden av regn mot taket på musikksalen
- Sushi på toget hjem fra skolen
- Ny blomsterkjole, som i motsetning til de fleste andre kjoler er mer enn lang nok til å være anstendig også på langstrakte meg
- Prikkete støvler
- Prikkete paraply
- Matlaging med en stor tekopp i hånda og Tom Waits høyt høyt høyt
- Å ta med maten ned til noen venner for å dele
- Eurovision sammen med de samme vennene. Fnis.

Ålreit torsdag! Din også, håper jeg?

4 kommentarer:

  1. Fin torsdag, ja!
    Min torsdag er helt grei. Tror det er siste dagen jeg er syk, krysser i alle fall fringrene for det, hurra! :)

    SvarSlett
  2. Nok et innlegg jeg var sikker på at jeg hadde kommentert. Hm på blogspot. :/
    Liker blomsterkjole som er anstendig, prikkete støvler og prikkete paraply. Prikker er fiiiint, og jammen har jeg ikke delvis falt for blomster etterhvert og. :)

    SvarSlett
  3. Torsdagene mine er alltid fine, for da er vi på babysvømming med lille snuppa vår ;)

    SvarSlett
  4. Hihi, bra liste! :D I går fant jeg ut at jeg plutselig har tre paraplyer med prikker på. :P

    SvarSlett