tirsdag 19. april 2011

Fordi det ikke er så verst

Det å skrive oppgave og planlegge skolekonsert i påskeferien er kanskje ikke det beste som finnes, men det er allikevel ikke så verst når dette Weidemann-bildet henger rett over PC-en min... når veggen ved siden av bildet ser slik ut (det har den riktignok gjort i over to år, men jeg er fortsatt ikke lei)... når denne boka (en gave fra fine Michaela) ligger på bordet ved siden av pulten og venter på å bli fylt av lister fra forrige hjemmelekse... med en skål fantastisk god tørket mango innen rekkevidde
... og når jeg (som alltid) har en stor tekopp stående like ved. Og det er klart, det hjelper litt å ha tid til en kafétur midt på dagen, også.

5 kommentarer:

  1. Driver å leter sånn wall-sticker om dagen jeg også, det er så stilig! I Kina så putter de en liten bit mango i teen som naturlig søtningsmiddel. Ganske så godt faktisk :)

    P.s: hurra at du bruker boka! Jeg har enda ikke tatt min i bruk, for sånn som deg har jeg venta på å fylle den med noe perfekt hihi

    SvarSlett
  2. Hihi, det er akkurat sånne ting som motiverer! Kjempefin vegg dere har <3

    SvarSlett
  3. Denslags kos og fine omgivelser gjør enhver innlevering og oppgave mer lystbetont! Jeg spiser også tørket mango, håhå!

    SvarSlett
  4. Fine veggen, og jeg elsker boken!!! :) Nydelig, altså. :)

    SvarSlett
  5. Flotte bilder :-) Elsker at det faktisk finnes mennesker med din innstilling til lekser :-P Man kan finne gullkorn i det meste, tenk.

    SvarSlett