lørdag 2. april 2011

Fint

Impulssjokolademousse med vaniljesaus, kusinebesøk, nye tulipaner, carbonara (alltid alltid alltid), blomster overalt, duk som ser ut som et pledd, at pianoet vårt er så stort og kraftig og fullt av lyd og følelse, papirlamper, globuslamper, loppislamper, rysjelamper, sokker med snøkrystaller på, heklapledd, at det var regnluft ute i dag, at det er vår snart, at det regner snart, at isen på Mjøsa er på vei bort så jeg får se vannet igjen, å overraske folk som fortjener fine overraskelser, nye kjoler, vårlige topper, nydelige skyer som beveger seg raskt, liksompelspledd, grønn te med forest fruits, morsomme meldinger, å ha en kjæreste som skjønner hva som passer når, å være tom for vaser og derfor ha blomster i mugger og karafler, fine bloggkommentarer, fine bilder på veggen, stillhet, James Blake, å bruke penger på tullete, men morsomme ting på jobb, giftering, å ha tallerkner som gjør all mat koseligere, frikvelder, og søndag som lover både egg, bacon, besøk, ordentlig lasagne og brownies.

3 kommentarer:

  1. Åh så masse bra! Jeg kan si hva som er fint hos meg:
    snill kjæreste som lager gode middager, grønn te med kirsebær, å se mange episoder av morsomme tv-serier, at det regnet litt i går(iiiih!), nye strømpebukser, to nye kjoler (en lysegul og en pudderfarget), at håret snart er langt nok til å kunne flettes fint oooog at jeg skal servere i bryllupet til din kusine! Hihi<3

    SvarSlett
  2. Å, så herlig svar, Maren! Jeg blir alltid glad av sånne lister, både egne og andres. Jeg misunner deg det regnet veldigveldig, men jeg skal nok holde ut litt til - det er spådd regn her på tirsdag. Jeg kan skrive under på "snill kjæreste som lager gode middager" også, for det var min som lagde carbonara i dag, hihi. Kos deg med nye kjoler, kjæreste, nesten-flette-hår og alt annet fint!

    SvarSlett
  3. Så masse fintfintfintfintfint! Sjokolade og brownies ftw <3

    SvarSlett