fredag 18. februar 2011

Noe fint å høre på

James Blake. Fantastiske James Blake.Jeg er litt overvelda, egentlig, for det han gjør er så nytt for meg, og samtidig så veldig riktig. Lydverket spilte et lite klipp fra hans cover av Feists Limit to your love (som jeg fra før er ganske glad i), og jeg ble forelska med en gang. Noen få minutter etterpå hadde jeg forhåndsbestilt CD-en. Den kom i posten like før vi dro til Paris, og jeg gleda meg nesten litt til å komme hjem til den. I dag hadde jeg med meg discman på toget fordi jeg ikke hadde rukket å få musikken over på mp3-spilleren, og det var rett og slett ikke noe alternativ å dra hjemmefra uten. Hør gjerne Limit to your love eller I never learnt to share, og fortsett med å høre på absolutt alt. Ikke bare debutalbumet som kom nå, men Klavierwerke EP og CMYK EP også, de hørte jeg på mens jeg venta på albumet. Jeg leste en anmeldelse i Natt & Dag i går, og anmelderen skrev at han følte seg privilegert mens han hørte på. Store ord, men jeg er jammen enig, jeg føler meg heldig. Hør på, og kos deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar