torsdag 17. februar 2011

Hjemme

Nå har vi vært i Paris, vi! Fem herlige dager med masse fint (som jeg skriver om når jeg får sortert tanker og over 600 bilder). Og selv om turen har vært deilig, så kjenner jeg at jeg også har det fint med dyna mi, dusj med plass til å bevege seg, småbyluft, senga vår, kjøleskap, lett snø, den fantastiske James Blake-CD-en som kom i postkassa rett før vi dro, vann som smaker godt, mobiltelefon med vanlige priser, nyforelskelse og fin mann, færre lommetyver, planer om hjemmelaga fiskegrateng til middag, stereoanlegg på badet og veldig mange fine feriebilder.

... I hvert fall så lenge jeg har makroner i kjøleskapet.

5 kommentarer:

  1. Åh, jeg tror dere må ha hatt det supert! <3

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake! Fint å høre at turen var bra, ikke at jeg tvilte på det i første omgang :P

    SvarSlett
  3. Velkommen tilbake! :) Og gjett om jeg gleder meg til å høre om ditt Paris, det tror jeg er koselig! :)

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se bilder! :) Har så lyst til å reise til Paris...

    SvarSlett
  5. Hihi, dere er fine! Jeg blir alltid så glad av kommentarene deres, alle sammen :)

    SvarSlett