lørdag 8. januar 2011

Repriser

I løpet av de siste par årene har jeg skrevet noen innlegg jeg gjerne vil vise fram én gang til.

Om å legge fra seg den dårlige samvittigheten
... fordi dårlig samvittighet er så veldig lite konstruktivt

Om å sammenligne seg med andre
... fordi det er for mye å forvente at du skal ha alle andres gode egenskaper, men ingen av de dårlige

Tulletanker
... fordi livet mitt (og forhåpentligvis ditt) vanligvis er ganske så bra

Billige gleder
... fordi man ikke trenger mye penger for å kose seg litt ekstra

De mange hjemmeleksene jeg har gitt dere fininger
... fordi de forhåpentligvis hjelper litt (og kanskje kommer det en ny snart)

Smilelistene jeg skrev for lenge siden
... fordi de forhåpentligvis får deg til å smile, i hvert fall litt


Min kveld byr på god middag og så bursdagsfeiring for ei venninne - håper din kveld også blir fin!

2 kommentarer:

  1. *smiler* kos deg i bursdag! Jeg holder på å lage hjemmelaga iskrem jg, så jeg skal også kose meg ikveld ;)

    SvarSlett
  2. Åh, det hørtes veldig bra ut, Kathrine!

    SvarSlett