tirsdag 11. januar 2011

Hjemmelekse nummer fjorten

Vet dere, jeg tror jeg prøver meg på en hjemmelekse igjen, jeg! (Dere som ikke har lest her i et år eller to; se her). Dette blir nummer fjorten og denne gangen er oppgaven...

Skriv ned ti fine ting dere vil bruke det kommende året til.

Ingen "jeg skal trene sju dager i uka" eller "jeg skal ikke spise godteri på et helt år" her. Dette er et lite motstykke til nyttårsforsetter som bare gir dårlig samvittighet, for dårlig samvittighet fører lite godt med seg. Fine ting du vil fylle det neste året med, om det er konserter, god mat, nye kjoler, tid med venner, å prøve deg på drømmen din eller å være snillere med deg selv.

Mine ti:
Skrive mer
Synge
Klemme masse
Kysse masse
Bruke tid med venner, men akseptere at tida ikke alltid strekker til
Ta meg råd til fine kjoler
Kjøpe blomster ofte
Sette pris på meg selv
Ta mange fine bilder
Sette pris på alt det vakre rundt meg


(og så krysser jeg fingrene for at noen av dere har lyst!)

10 kommentarer:

  1. Ane, du er så fin. Dette skal jeg lage innlegg av også <3

    SvarSlett
  2. (blomster og kjoler blir garantert to av mine punkter også)

    SvarSlett
  3. Hurra! :D Sånn forresten, det lille blogspotprofilbildet ditt er så fint!

    SvarSlett
  4. Åh, tusen takk :) Og det samme til deg!

    SvarSlett
  5. HURRA! Hurra, hurra, hurra!

    SvarSlett
  6. Å, Isabel, nå gjorde du meg veldig, veldig glad! :D

    SvarSlett
  7. Verdens fineste hjemmelekse! :)

    Og så koselig at du liker bloggen min - for jeg liker jammen din også! Lagt meg til som følger med Bloglovin' nå :D

    SvarSlett
  8. Hihi, så gøy! Nå må jeg tenke hardt:)

    SvarSlett
  9. Et stort hurraaa fra meg også! jg liker virkelig hjemmeleksene dine! og nå er nr. 14 unnagjort ;)

    SvarSlett
  10. Så fint! :)
    Har skrevet ned mine også :)

    SvarSlett