lørdag 29. januar 2011

Fiiint

Kokosjoghurt (åh, så godt), sukkererter, handletur, sparepærer, ny vaniljeparfyme (knis), å merke at man blir bedre på piano, malaco dark shots, flott mann, middag og grand prix med fine mennesker i kveld (det har visst blitt tradisjon), ny ekstern harddisk med plass til alt, at vi skal til Paris om ikke så veldig lenge, tanken på baguetter og makroner i Paris, at vi skal på konsert med fantastiske Jarle Bernhoft (som må være en av Norges dyktigste musikere) om en måned, at vi om enda noen uker skal se mannen sin store helt, Devin Townsend, å synge foran den herlige klassen min, å få tilbakemeldinger av den herlige klassen min, blomsterkjole, at mannen har bursdag snart og at det betyr feiringer med fine folk, å bo i samme by som familien min, Fivrel-EP i postkassa og senere i CD-spilleren, gavekort, blomsterstekepanne og appelsiner. Og ostepop.

Din tur!

8 kommentarer:

  1. fremdeles cevita-appelsiner, massasjestol og symaskin- men også solskinn ute ( etter laaang tid borte her nord), og badedrakt og venninnesønner!

    SvarSlett
  2. melkesjokolade, supertilbud på kjeler (oi som etablert det hørtes ut,da), kafetur, prikkegenser, morgenkåpe, nachos laget av kjæresten, lørdag, å finne fine ting man kan tenke på når man er forkjøla. Og tilslutt sånne fine mennesker som deg!<3

    SvarSlett
  3. finfint!
    familie, venner, snø, porcupine tree - lazarus, rockmelt, ullundertøy på 50%, en snart ferdig jeansbukse skreddersydd til meg, mia, taco, øl, blogger, sånne lister. og masse mer!

    SvarSlett
  4. Det er så herlig å lese kommentarene deres! ... selv om jeg også sitter her og tenker "oi, supertilbud på kjeler, og 50 % på ullundertøy? Hvor?" :P

    SvarSlett
  5. Hihi. 50% på (Kari Traa-)ullundertøy på Intersport, men tror det var slutt i går. :(
    Og: Ikke sant checkbox var gøy? Ganske stolt over at jeg fikk det til!!
    Om du trykker på en boks hos deg, vil den bli stående kun hos deg helt til du går ut fra siden/oppdaterer den. Skal noe fortsette å være utkrysset i boksen, må jeg inn i html-kodingen av innlegget og oppdatere innlegget derfra.

    SvarSlett
  6. Svømmetimer med min kjære, arbeidsro, malende pusekatter, fiine blogger ... og fiiine bloggere <3

    SvarSlett
  7. Jeg syns det er fiiint at du har begynt å blogge så masse igjen - har savna bloggen din!!

    SvarSlett
  8. Hihi, så koseloig, kikja! ... Og kanskje det er et tegn på at jeg bør blogge litt igjen i dag ;D

    SvarSlett