fredag 7. januar 2011

Dette året skal jeg...

... kysse masse
... være gjest i tre bryllup til tre fine par
... bli ferdig med musikklærerdelen av utdanninga mi
... manne meg opp til siste halvår av utdanninga; et semester drama
... kjøpe enda flere fine kjoler
... pynte meg så ofte jeg føler for det
... ikke prøve å være perfekt
... bli enda flinkere til å se det fine i livet
... spille spille spille spille piano
... bruke den fantastiske nye opptakeren vår masse
... synge masse herlig musikk på skolen
... synge masse herlig musikk utenom skolen
... drikke like mye te som alltid
... tørre enda mer
... klemme masse
... ha mange fine timer sammen med mange fine venner
... på minibryllupsreise nummer to når våren nærmer seg
... og kanskje til og med på enda en tur til høsten, hvem vet?
... oppleve at mannen ser sin største musikkhelt live for første gang
... på mange andre herlige konserter

(Fortsettelse av dette innlegget fra nyttårsaften 2009. Overraskende likt)

3 kommentarer:

  1. Alle punktene er fine og viktige :) Året skal bli bra!

    SvarSlett
  2. å jeg glemte å nevne te!
    Fiiiiiiiin liste, året MÅ jo bli bra :)

    SvarSlett
  3. Hihi, jeg har i hvert fall store planer om å prøve å gjøre det bra! :)

    SvarSlett