tirsdag 7. desember 2010

Fint: Sofa, ananasjuice, kiwi, pledd, mandarinte, ferdig og levert oppgave, konsert og å synge med storband, regndråper, frostrøyk, trær, oransje duker som henger over bokhylla, papirlamper, julekalendre som ser ut som de hører hjemme i Julemysteriet, mann, hjemmehekla pledd, sitcoms, kusiner, når konserter er bedre enn man forventer, giftering som passer for første gang, nyttårsaften, ullstrømpebukser, piano, når noen gråter litt mens jeg synger, stripete sokker, billige plommer.

Du da?

3 kommentarer:

  1. Akkurat nå er jeg <3 <3 <3 på deg. Du MÅ spare litt av den mandarinteen til jeg kommer på besøk, hørtes himmelsk ut! Når skjer denne storbandsynginga?
    Vi har fått 20cm snø det siste døgnet og jeg elsker det!! I tillegg har jeg fått ordna endel julegaver :)

    SvarSlett
  2. Å, fining! Mandarinteen er faktisk ikke så fancy, den er bare god. Helt vanlig butikkte :) Storbandsynginga er julekonsert musikklassene på skolen skal ha i kveld, jeg skal synge Let it snow sammen med 6-7 blåsere + vanlig band, og det er morsomt, hehe :) og så herlig med snø! Det har heldigvis snødd et par cm her de siste dagene også, så det ikke er like grått og brunt som det var ei stund :P

    SvarSlett
  3. Svibler, hylleblomstte, julekalender, Mylo, bokblogging, fine e-poster, snart kommer kjæresten hjem.

    SvarSlett