søndag 28. november 2010

Verdens fineste brett

Sukk. Mitt fra og med i dag. Så fint. Heldigvis for meg (men ikke for lommeboka) er jobben min den eneste butikken i Norge som selger disse, og andre fantastiske ting fra Koloni Stockholm, og jeg frykter at det kommer til å gå med litt mer penger i den retningen i løpet av de neste arbeidsvaktene mine. Det er farlig å jobbe i en butikk man elsker (for dette er på langt nær det eneste jeg har kjøpt i løpet av arbeidshelga). Kanskje jeg skulle jobbet i byggvarehandel eller jernvare i stedet? Det ville i hvert fall blitt billigere.

4 kommentarer:

  1. Hihi, fint, ikke sant? Jobber i Maihaugenbutikken, sånn nå og da :)

    SvarSlett
  2. Oi, fint! :) Deilig og farlig å jobbe en sånn plass da :)
    Ja, jeg elsker advent. Livet er litt kaos for tiden, og da tenker jeg at det kanskje er ekstra viktig å ta seg tid til koselige ting denne adventen. Ønsker deg en god adventstid Ane!

    SvarSlett