onsdag 3. november 2010

Bursdag?

Hehe, for et par uker siden skrev jeg om hvor mye jeg gledet meg til bursdagen min. Nå er det omtrent tre og en halv time igjen til den starter, og jeg tror jeg har hatt tid til å tenke på det omtrent fem ganger siden sist, og jeg har tenkt veldig mye mer på sangundervisninga jeg skal ha i praksis i morra enn på at jeg har bursdag i morra. Men feiringa i helga, den har jeg rukket å glede meg til! Haugevis med fine venner, til og med mange som bor flere timer unna - jeg er heldig, jeg. Jeg har kjøpt roser (jeg har gitt opp potteplanter, altså...) og spredd de utover hele leiligheten, og akkurat nå lager mannen oreokake til feiringa. Fin mann. Og fin feiring, det blir det helt sikkert. Jammen klarer jeg ikke å snike inn et venninnekafébesøk før praksis og en bursdagsmiddagsdeit med mannen min etter praksisen i morra, også. Det skal bli fint, det også. Det er ganske greit å være, synes jeg!

4 kommentarer:

  1. Hurra for deg, Ane! Håper du får en kjempefin bursdag, og lykke til med sangundervisning :)
    Stor klem sendes til deg!

    SvarSlett
  2. GRATULERER SÅ MYKJE MED DAGEN!:) Nyt den! :D

    SvarSlett
  3. Takk, begge to! Og jeg nyter den VIRKELIG, jeg har fått verdens beste bursdagsgave av ti-femten venner og familie: Piano. Et fantastisk et. Verden er fantastisk.

    SvarSlett
  4. Oioioi! Gratulerer så veldig mye med dagen (på etterskudd), kos deg med feiringen:)

    SvarSlett