mandag 4. oktober 2010

Reprise

Jeg har lyst til å dra fram igjen et innlegg jeg skrev i vår, jeg, bare fordi jeg tenkte på det. Jeg hadde til og med godt av å lese det igjen selv. Om du vil ha tips til "litt ekstra" i hverdagen uten at du har så alt for mye penger å bruke på det, les billige gleder-innlegget mitt her. ... og ha en fin dag!
Smoothie på verandagulvet er et av tipsene, og selv om dette bildet er fra i sommer, fungerer det veldig fint selv om det ikke er så varmt lenger. Ta med pledd, kjæreste og kanskje til og med ei varmeflaske?

(Og forresten, jeg har en bursdag om en måned. Jeg gleder meg alltid mer enn man skulle tro, og det skal bli deilig å fortelle folk alderen min uten å også svare "neida, ikke 89, jeg er bare født seint på året", hehe. Eller å høre "oi, gift og bare 21!". Selv om 22 strengt tatt ikke er veldig mye eldre, da. Tenk så kult det ville vært å være på 22-konsert på 22-årsdagen min, forresten)

1 kommentar:

  1. Du er så søt Ane. Når noen spør meg hvor gammel jeg er, så svarer jeg øøhh 22?? Jeg har rett og slett kommet ut av tellingen, og det er nesten litt pinlig altså :)

    SvarSlett