tirsdag 19. oktober 2010

Ønskeliste

Som alltid når bursdagen min (og jul!) nærmer seg; ønskeliste. Jeg klarer ikke å la være.

- Mariusgenser
- Gavekort på alt jeg ikke har råd til. Ny vinterjakkekåpemedhettepå for eksempel. Og på amazon.com, det finnes alt for mange fine notebøker der.
- Botanics complexion refining clay mask (på Boots apotek), og alt annet av
Botanics sine complexion refining-produkter, egentlig.
- Konsert sammen med deg
- Penger til førerkort
- Munnspill!
- Kjoler, hihi
- Pierre Robert-ullsinglet
- Blomster som kan overleve mer enn noen uker i vår leilighet (det er vel heller
meg enn leiligheten som er problemet...)
- Digital opptaker
- Vaskehjelp
- Gavekort på kiva.org
- Alt som er rødt og hvitt og prikkete
- Regn på bestilling

... og kjenner jeg meg selv rett kommer det til å komme nye punkter på lista fram til omtrent lillejulaften. Ønskelister er gøy, hihi.

2 kommentarer:

  1. Fin ønskeliste! Og jeg ønsker meg også vinterjakkekåpemedhette. Håper jeg finner en snart :)

    SvarSlett
  2. Jeg har i hvert fall kjøpt meg veldig, veldig fin vinterkåpejakkeutenhette, og da kan jeg klare meg uten hetta :)

    SvarSlett