fredag 29. oktober 2010

Min nye (gamle) kjærlighet

Jeg hørte litt på Isobel Campbell og Mark Lanegan da de ga ut første album sammen i 2006, men det fanga meg aldri helt. På en togtur med mp3-spiller som ikke har fått ny musikk på flere måneder og derfor ikke har musikken jeg har hørt mest på i det siste, kikka jeg gjennom gammel musikk og gjenoppdaga albumet Ballad of the Broken Seas.
Noe må ha skjedd med musikksmaken min siden 2006 (ikke overraskende), og nå elsker jeg det. Så. Fint. Det første jeg gjorde da jeg kom hjem fra togturen var å kjøpe albumet. 50 kroner på play.com. Heldigvis for meg har de lagd en haug med album siden sist, og jeg gleder meg til å oppdage dem. Fin dag!

2 kommentarer:

  1. oj, den har jeg sett på jobb og tenkt at jeg skulle sjekke ut, men jeg hadde helt glemt det. Takk for at du minnet meg på det:)

    SvarSlett
  2. Så bra! Håper du liker det, du også! :)

    SvarSlett